sobota 10. listopadu 2012

Hafla show 2012



Milí přátelé,
ráda bych Vás pozvala na velký večírek a taneční galashow v Kamenickém kulturním sále

8.12.  od 19.00hod

Bude na Vás čekat bohatý program, tance z celého světa, vystoupení hostů aneb profesionálních
skupin české taneční scény, vánoční minitrh, dobrá čajovna, cukrovinky,
kejklíři a princezny, víly a trpaslíci, spouta překvapení a samozřejmě i my - AX!

Můžete přijít v kostýmu "Starci na chmelu", neboť to je hlavní téma večera:-)
Ringofferovo nam., Kamenice
vstupne 200,-

Atmosféra je zde vždy více než příjemná a abych Vás ještě více nalákala přikládám pár fotek z loňského ročníku ,o)

 Ax a naše Alžírské varieté :)

  Pořadatelka, výtečná tanečnice a neuvěřitelně milá osůbka - Hanka Lynch
 
 Hannah - Vivaldino

Atyia - Aniččnina světéka

Hannah - Zorba

Chůdadlo - světelná show

 Avatar - Retro

Ax - Andělové :)


Těšíme se na setkání s Vámi!








24 komentářů:

  1. A mně se chce tancovat, trala lalalá! Reny, já bych hned jela. Škoda, že to není blíž. Navíc zrovna budu na vánočních trzích, ale můžu ti říct, že se úplně vidím v šatech ála 60. léta (Starci na chmělu pořád frčí!). ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. I já Tě v nich úplně vidím, beztak se takový poklad určitě nachází ve tvém obchůdku ,o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reny, hlavně v šatníku pár takových kousků mám. Ale není to na mě dneska vidět - černý džíny, bílá košile a tmavě modrý šátek ve vlasech...po puntíkách jakoby se slehla zem ;-).
      Měj se moc krásně, pusu v klusu posílá Vivi

      Vymazat
  3. Milá Reny, užijte si to a ať je to nezapomenutelná show:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bydlet v Kamenici, tak bych určitě dorazila.. Musíte někdy přijet do Prahy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky do Budějoviiic! ;-)
      PS: Reny, moc ti děkuju za tvoje úžasné návštěvy u mě, ani nevíš, jak si jich vážím a jakou z nich mám radost.
      PS2: film Život je krásný je můj nejoblíbenější...ale lidi si ho často pletou s tímhle:
      http://www.csfd.cz/film/642-zivot-je-krasny/
      (proto jsem o něm chtěla napsat celý článek, ale už se mi nedostává času...Vánoce jsem tu za chvíli; tak příští rok o něm včas napíšu, protože je to nádherný film a všichni by ho měli znát) ;-).
      Přeju ti nejkrásnější adventní dny. ♥

      Vymazat
    2. Moc rády dorazíme kamkoli, pokud budete vědět o nějaké akci, kde by nás chtěli vidět ,o)
      Vivi, já mám radost z Tebe, ze tvých článků, z tvého šíření pozitivního! A ano vím :) a jak jsem psala, neznala jsem dosud nikoho jiného, kdo má ten film stejně rád :)))
      Moc děkuji vám oběma! A přeji je krásné a příjemné převánoční dny :*

      Vymazat
    3. Milá Reny, jsi zlatá! Ty, pan Monk, Život je krásný...všechno to do sebe zapadá (jsem moc ráda, že si tak rozumíme). A teď jediná aktuální věc, která mi leží na srdci, je přijít na to, jak se jmenuje film z padesátých let, o kterém u mě na blogu psala Marci - o dvou chudých lidech...ona se vzdá svých dlouhých vlasů, aby mohla svému milému koupit řemínek k hodinkám (hodinky jsou jediná vzácnost, kterou on má) a on prodá hodinky, aby jí mohl koupit sponu do vlasů...neznáš ten film? Nevíš, jak se jmenuje?
      A to mi připomíná, že ti musím doporučit (pokud ho ovšem taky neznáš) stejně jako Marcele film Dvanáct rozhněvaných mužů. Je to neuvěřitelně působivá záležitost.
      http://www.csfd.cz/film/6178-dvanact-rozhnevanych-muzu/

      Vymazat
  5. Takový znám film Dárek z lásky, ale ten není tak starý, tak to bude nějaká novější verze :)
    A 12 rozhněvaných mužů? Jeden by nestačil? ,o) Určitě ho musím vidět nejpozději do Vánoc! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám fandím :)
    Je strašně pěkné, že tančíte s láskou a výtěžky dáváte na dobročinné účely :)

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you for your sweet comment!

    - Maia

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda! Mě tohle hrozně baví :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je prostě jedna velká SHOW a je dokonalá. Občas mi až oči přecházejí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkujeme, opravdu nás to těší! :)

      Vymazat
  10. Nice and interesting, do you want to follow each other?
    Kisses

    OdpovědětVymazat